عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

۱۲۰ روز انس با خدا تا میلاد آخرین ذخیره ی خدا


بزار روزی یک ربع بیست دقیقه خدا باهات حرف بزنه

بزار برکت گوش کردن به حرفاش نذر امام زمان (عج) بشه

شما هم شرکت کن در این طرح:


نظرات 2 + ارسال نظر
حسن سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://haddadeh.blogfa.com

سلام
فکر کنم لینک نظراتت رو میخواستی با نام ( هواداران ...... ) بگذاری که اشتباه گذاشتی هوادان ) اصلاح بفرمائید
یا حق
التماس دعا
راستی طرح خیلی خوبی گذاشتید
من هر روز سعی میکنم یک حزب بخونم ولی شایدم بعضی روزها نتونم بخونم به همین خاطر عضو نمیشم

سلام
بله ویرایشش کردم ممنون

راستی
تنهایی نخونید
دست خدا با جماعته چرا بعضی روزها نتونید بخونید؟

هیئت علمدار کربلا شهرستان میمه دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://alamdar-karbala.blogfa.com

الســلام علیــــک یا ابـــاصالح المظلـــوم
گفته بودی که بیایم اگر،از شوق بمیری
نه که صدبار بمیرم من،که تو یکبار نیایی
دست و پایم زچه بندی،که به کوی تو نیایم
آنقدر ناله برآرم ، که به فریاد من آیی

با سلام و احتراما از شما دعوت میشود از وبلاگ ""هیئت علمدار کربلا شهرستان میمه دیدن فرمایید.ان شاالله این بازدید مقدمه ای باشد برای بازدید های دیگر ...
یا علی
[گل]هیئت علمدار کربلا شهرستان میمه[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد