عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

اگر همه ی دنیا دست من نیست،همه ی قلبم که دست من است ...

 

اگر همه ی دنیا دست من نیست،    

همه ی قلبم که دست من است ...    

کاش آنقدر پاکش کنم    

آنقدر مطیعش کنم، شیعه اش کنم،    

 

کاش آنقدر لایقش کنم،  

  

که در آن ظهور کنی موعودم!   

 

------------------------------------------    

یعنی به اندازه یک نفر هم نمی توانم از غریبی ات کم کنم؟  

چقدر بخیلی تو ای نفس  

چقدر خائنی تو ای نفس 

  

چقدر غریبی ای امام منتظر  

حتی در دل منتظرانت هم غریبی

 

 

 

لینک های مرتبط:

 صفات، خصوصیات و ویژگی های شیعه واقعی

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

سلام

این وبلاگ تفریحی نیست. طمع ما بالاتر از این حرفاست .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

رجا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

من تو کنکور دلم رو شرکت دادم
و می دونم که حتما قبول میشم
اما دانشگاهش خیلی بهتر از این دانشگاه هاست

التماس دعا

هر که دارد هوس جنگ بسم الله . . . دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ق.ظ http://www.besoyemahtab.blogfa.com

چرا رهبر حکم جهاد نمی دهند ؟؟؟


پس کی باید به داد غزه برسیم ؟ وقتی سیل خون جاری شد ؟ وقتی همه

غرق شدند ؟

شیعیان! مدیون خون کیستید؟
زنده از رقص جنون کیستید؟
کیست تا اسلام را یاری کند؟
حکم حق را در زمین جاری کند؟
شیعیان فرهنگ عاشورا چه شد؟
پرچم خون رنگ عاشورا چه شد؟
کیست تا پرچم به دوش خون کشد؟
شیعه را از خواب خوش بیرون کشد؟
گفت مولاکل ارض کربلا
شیعه یعنی غربت و رنج و بلا
کربلاغوغاست ساز و برگ کو؟
ظهر عاشوراست شور مرگ کو؟
ظهر عاشورا ?فاین تذهبون?؟
?لم تقولان، مالاتفعلون?؟

سلام

بالاخره رهبر کیه؟ من و شماییم یا آقا؟ کی باید تعیین تکلیف کنه؟


بزرگوار غزه الان کفن پوش نمی خواد یک و نیم میلیون کفن پوش داره . به دور از احساسات ببینیم غزه واقعا الان چی لازم داره و ما واقعا چه کمکی می تونیم بکنیم

این لینک رو ببینید:
http://baygani-man.blogfa.com/post-140.aspx

در بدر عشق پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://talaloe.blogfa.com

زیبا بود بسیار باشد که قلبمان را مهیای ظهورش کنیم...
در ضمن مدت هاست لینکتون کردم یه سری بزنید

سلام ان شاء الله

خدا حفظتون کنه وبلاگ شما عالیه ما هم لینک می کنین ان شاءالله اینجا نشد تو یکی دیگه از وبلاگ ها

علیرضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://alirezaedalat.blogfa.com

سلام
با "از این مردم تا آن مردم "بروزم
مدتی بود دست به قلم نشده بودم ولی لازم دیدم بنا به وظیفه خود نکاتی را به اصطلاح نخبگان جامعه ، متذکر شوم. ابتدا لازم است داستانی تعریف کنم شاید به بحث ما کمک کند........
به ما سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد