عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

طرح ۱۲۰ روز انس با قرآن کریم تا روز میلاد مهدی موعود (عج)

 

 

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه

سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظران حضرتش

 

« طرح ۱۲۰ روز انس با قرآن کریم تا روز میلاد مهدی موعود (عج) نذر مهدی موعود(عج) »

 

این طرح سه ساله که در اینترنت اجرا میشه و امسال به امید خدا سال چهارم اجرای این طرح است. دوستانی که قبلا در طرح شرکت داشتند که مطلع هستند برای کسانی که با این طرح نا آشنا هستند توضیح می دم:

 

این طرح بدین نحو هست که از ۱۲۰ روز مانده به نیمه ی شعبان هریک از اعضا هر روز یک حزب از قرآن کریم را می خواند( به نیت شادی آقا و تعجیل در ظهور) و روز بعد حزب بعد و همین طور تا ۱۲۰ روز بعد

 

علاوه بر اینکه در هر روز یک یا چند بار ختم گروهی می شد خود شخص هم بعد از ۱۲۰ روز یک بار قرآن کریم رو ختم می کرد و روز آخر یا همان روز ۱۲۰ ام روز نیمه ی شعبان بود و خیلی کار زیبایی بود

 

این انس ۱۲۰ روزه با قرآن آن هم به نیت تعجیل در ظهور عالی بود و هزاران برکت داشت

 

امسال این طرح از روز اول اردیبهشت ماه شروع میشه و روز یکشنبه ۲۷ مردادماه یا همان نیمه شعبان روز میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  با ختم  همراه با تامل ۱۲۰ روزه ی قرآن به پایان می رسه

 

خواندن یک حزب حدودا یک ربع وقت می گیره و مطمئنم که همه ی ما می تونیم روزانه حدود یک ربع ساعت برای با تامل خواندن کتاب آسمانی مان وقت بگزاریم

 

برای شرکت در این طرح به ایدی زیر ایمیل بزنید تا حزب مربوط به شما برایتان مشخص و جدول حزب ها برایتان ارسال شود.

 

baraye_abasaleh@yahoo.com

 

 

ضمنا پاسخ ایمیل شما حداکثر بعد از دو روز داده میشه در صورتیکه پاسخ ایمیلتان بعد از این مدت به دستتان نرسید حتما  در وبلاگ «عهد جانان» یا در وبلاگ « در محضر نور»  پیگیری کنید

 

ضمنا جدول ۱۲۰ حزبی رو می تونید با کلیک روی یکی از دو لینک دریافت کنید:

 

جدول ۱۲۰ حزب قرآن (۱)

جدول ۱۲۰ حزب قرآن (۲)

 

 

امسال یک پیشنهاد برای شرکت کنندگان در این طرح داریم ،حتما یک نگاه بهش بندازین:

 

طرح دفتری از نور

 

التماس دعای فرج و شهادت

به امید ظهور

 

 

 

 

 

نظرات 42 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://yaranenaab.parsiblog.com

سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک باشه انشالله
عزیزکم می نویسیو انشاالله ببینیم چی می شه
دعامون کنید
یا زهرا س

سلام

ممنون . یه چیزهایی آمد به قلممون گذاشتم تو وبلاگ امتدادی ها
دعاگوی همسفرامون هستیم
یا زهرا (س)

میوندار چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.miyondar.blogfa.com

سلام
بنده میخوام شرکت کنم
ولی ایمیل ندارم
یازهرا(س)

یاس منتظر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://atregolehyas.blogfa.com/


بسم الله الرحمن الرحیم

"اللهم عجل فرجه و مخرجه وانصرنا به نصراًعزیزا"
عرض ادب
گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم ** منت عشق از نگاه پرشرابت می کشم
ناز چندین سالۀ چشم خمارت می کشم ** تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم

خدایا، مرا بر غیبت او شکیبا کن تا شتاب را در آنچه تأخیر فرموده ای و تأخیر را در آنچه شتاب نموده ای دوستار نباشم و از آنچه تو پوشیده داشته ای پرده بر نگیرم و در آنچه کتمان نموده ای کاوش نکنم و با تدبیر تو به ستیز بر نخیزم و نگویم چرا و چگونه و به چه علت ولی امر خدا ظهور نمی کند و حال آنکه زمین هم پر از ستم شده است .
با تبریک سال نو در ادامه مبحث سفیانی لعنت الله علیه کیست ؟ با موضوع تلاش سفیانی برای مذهبی جلوه دادن جنبش خود - کینۀ سفیانی نسبت به اهل بیت و شیعیان - به روزم، برای مشاهده مطالب گذشته در مورد سفیانی به قسمت موضوع مطالب (عصر ظهور ) مراجعه فرمایید .
امام باقر علیه السلام نقل شده است که فرمودند :
«گویا من سفیانی (یا رفیق او )را می بینم که در زمینهای سر سبز شما در کوفه اقامت گزیده و منادی او ندا می دهد ، هر کس سر یه تن از شیعیان علی را بیاورد هزار درهم پاداش اوست و ...
*التماس دعا*

پری سا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.asemaniyan.persianblog.ir

سلام
اجرتون با امام زمان
طرح عالیه...بیست
راستی ممنون که به ما سر زدین
بروزم و منتظرتون
یا علی

میوندار چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.miyondar.blogfa.com

سلام
بنده متوجه شدم
ممنون از راهنمایی شما
درضمن جهت اطلاع رسانی این طرح زیبا شما رو تو پیوندهای روزانه وبلاگم لینک کردم
و یه پست هم به همین موضوع اختصاص دادم
امیدوارم از یاوران حقیقی حضرتش باشیم
یازهرا(س)

عشق آسمونی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://ejabate2a.blogfa.com/

سلام
طرح خوبیه من قبلا هم شرکت کردم البته ته از طریق وبلاگ حتما دوباره شرکت میکنم

میوندار پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.miyondar.blogfa.com

بله شکرخدا موجوده
یازهرا(س)

محب آقا رسول الله پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://sahebalamr.blogfa.com/

سلام علیکم

تشیف بیارید بدون تکبر و برای خدا

اگر جایی از کلام این حقیر هوای نفسی احساسی کردید و مشکی داشت حتما حتما گوشزد کنید

در پناه خدا

میم نقطه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://7cheshmeh.blogsky.com

سلام
نمیدونم ما رو یادتون هست یا نه....یه زمانی توی خیمه محبان و یه زمانی توی سلوک می نوشتم و حالا هم 7چشمه
پارسال بود که طرح120 حزب رو به من هم معرفی کردید؟
خیلی عالی بود...چند تا از دوستام هم انجام دادن و استقبال کردن
الان هم از طریق کامنت دونی یه وبلاگ دیگه متوجه شدم
حتما ایمیل هم میزنم به اون آدرس

موفق باشید
یا علی مددی!

یه نفر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.door.parsiblog.com

سلام همسفر ترسیدم واضح تر بگم دشمنا سو استفاده کنند
مادرم می پرسند ایشون هم می تونند شرکت کنند؟
ایشون وبلاگ وایمیل ندارن
راستی عدد ۱۲۰تو وبلاگهاییی که به عنوان نظر نوشتید به صورت علامت سوال ثبت شده اینجوری؟؟؟
موفق باشید
منتظر جواب هستم

میم نقطه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://7cheshmeh.blogsky.com

سلام
ممنونم
یا علی مددی

یه نفر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.door.parsiblog.com

سلام باورم نمی شد به این زودی جواب بدید خیلی ممنون
متاسفانه دوست و همکلاسی و همکار ندارم خیلی شرمنده
از راهنمایی شما به شدت متشکریم
انشاالله به زودی شما ودوستانتون دعوت بشید خانه ی خدا

سلام بر عزیز دل حیدر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.azizeheydar.parsiblog.com

به نام خدا
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : هر کس از روی صدق شهادت را طلب کند، خداوند به او ((ثواب)) آن را عطا خواهد کرد، هر چند به شهادت نرسد. کنز المعال، ج4، ص421، حدیث11210
با سلام
نوشته بودید التماس دعای فرج و شهادت ...چشم...انشالله به هر انچه که هم شما رو راضی میکنه و هم خدا رو نائل شید
وبلاگ با برکتی دارین...

خواهشا زمزمه فرج تو قنوت نماز یادمون نره
التماس دعای فرج
یا زهرای علی علیهما السلام

فرشته مهر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ


به نام خداوند بخشنده مهربان
هر کس تقوا پیشه کند خداوند راه خروجی از مشکلات برایش قرار دهد
و از جایی که گمان نمی برد روریش می رساند .
طلاق /1و2

فرشته مهر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ



(آنانکه ایمان آوردند وعمل صالح انجام دادند،خداوند محبتشان را در دل مردم قرار می دهد.)
مریم/96

باران یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://florencebaran.parsiblog.com

سلام.
واایی چه باحااال!!
خیلی .. فوق العاده ست!
اجرتون با خود آقا.
التماس دعا.
یا علی.

رضا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

سین اول سلام؛
سلام به بهار و باران و یاران، سلام به پاکی چشمه‌ساران

سین دوم سحر؛
سحر که مرغ می‌خواند، سحر که آوازش را سپیدار بیدار می‌داند

سین سوم، سادگی؛
ساده باشیم مثل بنفشه کنار جوی با پاکی هم‌کاسه باشیم

سین چهارم، سرود؛
سرود شقایق و شعر و شور، سرود پرواز به دور

سین پنجم، سپید؛
دست‌مان سپید، قلب‌مان سپید، مثل پرنده‌ای که به آسمان پرید

سین ششم، سفر؛
سفر کنیم با سیمرغ و صبح و شکوفه‌ی سیب، به سرزمین آب و نسترن و نی

سین هفتم، سلام؛
دوباره سلام، سلام به صبح و سپیده و سحر، سلام به پرواز
حلول سال نو و فصل بیداری و پویایی و حیات دوباره طبیعت و پر طراوت بهار را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد خدمت شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم ...

برای شما و خانواده محترم سالی پر بار و سرشار از خیر و برکت الهی و موفقیت و شادی و معنویت و سلامتی آرزو می کنم در پناه حق ...

محمدکاظم کاظمی پور سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ

با عرض سلام و احترام،
بار دیگر توفیق آنرا داریم که موهبتی دیگر از ایزد بزرگوار را نظاره‌گر باشیم.
نوروز باستانی زمانیست که امید را در دل‌ها جاری می‌کند و صفحه پوسیده زمان را بار دیگر می‌شکند. یک سال دیگر هم گذشت با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش. آرزو می‌‎کنیم سال جدید سال محقق شدن رویاهای شیرینمان باشد؛ ما باشیم و شما، با همدیگر و در کنار یکدیگر در بهاری آرام و دلپذیر.
نوروز 1387 مبارک باد !
اما حال من در این روزها، همیشه به مانند شبهای آخر ماه مبارک رمضان است، هم به شوق عید می جنبی و هم به غم جانکاه فراقی، می ترسی، واین انسان را مات و مبهوت می کند که کیستم، اینجا کجاست و چه می کنم؟!
"و ای خدا! "
گران حوادثی به من رسیده که مرا در هم شکسته و پریشان حال ساخته و مشکلاتی بر من وارد شده که مرا به رنج و غم افکنده، و به قدرت تو آن امور بر من وارد آمده و به اقتدار تو بر من رو آورده، پس غمی که تو آوردی، کسی دیگر نتواند برد و مشکلی که تو فرستی غیر تو نتواند زایل کرد، دری که تو بربندی، دیگری نتواند گشود و اگر بگشایی، نتواند بست؛ آنچه را تو مشکل کنی، کسی آسان نتواند ساخت وکسی یاری نتواند کرد آن که را تو خوار سازی.(برگرفته از مناجات های صحیفه سجادیه)
آری : بهار آمد برد غم را زدل، غم در دل افزون شد!!!
در پایان قطعه شعر زیر را ، تقدیم شما دلبر می کنم:
دل گمراه من چه خواهد کرد با بهاری که میرسد از راه؟
یا نیازی که رنگ میگیرد در تن شاخه های خشک و سیاه؟
دل گمراه من چه خواهد کرد؟ با نسیمی که می تراود از آن
بوی عشق کبوتر وحشی نفس عطرهای سرگردان
لب من از ترانه می سوزد سینه ام عاشقانه میسوزد
پوستم میشکافد از هیجان پیکرم از جوانه میسوزد
هر زمان موج میزنم در خویش می روم میروم به جائی دور
من ز شرم شکوفه لبریزم یار من کیست ای بهار سپید؟
آه با این خروش و طغیان دل گمراه من چه خواهد کرد؟
و...
همچنین کارت پستال ناقابلی هم تهیه کرده ام که اگر ایمیل شما را داشته باشم، به رسم یادبود تقدیم خواهم کرد. همچنین با وضعی که سایت کلوب دارد و من هم اهل دنبال فیلتر شکن و ... نیستم لذا اگر تمایل دارید و حداقل اعتمادی ، خوشحال می شوم ایمیل فعال شما را داشته باشم.
ارادتمند
محمدکاظم کاظمی پور
جمعه شب 9 فروردین 1387 شمسی
20 ربیع الاول 1429 قمری
E-Mail:Download1351@YAHOO.COM
Tel:09352538749

سرباز چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://haddadeh.blogsky.com

سلام
با مطالبی تحت عنوان
روزی حضرت رسول اکرم (ص) به منبر رفت و پس از حمد و ثنای الهی فرمود :

(( ای مردم ! جبرئیل از پیشگاه الهی نزد من آمد و گفت : دختران شما به منزله میوه درختند . هنگامی که می رسد . اگر چیده نشود تابش آفتاب آن را فاسد و ضایع خواهد ساخت و وزش باد پراکنده اش می سازد .

بروز کردم و از این به بعد اگر خدا بخواهد میخواهم گه گاهی در مورد فرزندان بنویسم


مطالب بسیار زیبائی است
استفاده کردم
با مرام از حالا روز شماری رو شروع کردی
بابا ایولا دمت گرم

یا مهدی
برای ظهور و سلامتی آقا امام زمان صلوات یادت نره
موفق باشی[گل][گل][گل]

[بدرود][بدرود]

امیر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.aghamiad.blogfa.com

سلام دوست من

وبلاگتون زیباست هم ظاهری هم محتوایی

فرمودید چرا سانسور!!!!چون اون راه رو هر کسی خودش باید پیدا کنه.........

لینکتون دادم

به امید ظهور
یا حق

امیر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.aghamiad.blogfa.com

عنوان لینک شما: عهد جانان است در صورتیکه تمایل داید با عنوان دیگری لینک باشید به من اطلاع بدین

به امید ظهور
یا حق

فاطمه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://mexax.blogfa.com

سلام.
توی بلاگ عکاس باشی پرسیده بودی چرا هیچکس از شرهانی عکس نداره؟
می دونی به نظرم اونجا انقد غریب بود که انگار هیچکس نمی تونست از جاش تکون بخوره...
با کلی شوری که واسه عکاسی داشتم بعد چندتا عکس دوربین رو غلاف کردم و نشستم روی خاک ...
حس غریبی داشت ...
یه دونه عکس ازش گذاشتم تو بلاگم ...

سلام

ممنون

نگین پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://negin8337.blogfa.com

سلام

ممنون که به من خبر دادید من دوست دارم در این طرح شرکت کنم اگه ممکنه در وبم منو راهنمایی کنید

ممنون والتماس دعا

m20 جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://montazeraneariaee.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام ما هستیم.

حالا چیکار کنیم؟

سلام

برای شرکت به ای دی ایمیل بزنید

برای تبلیغ طرح هم در نت و خارج از نت خیلی کارها میشه کرد

فقط ما رو بی خبر نزارید

میوندار شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.miyondar.blogfa.com

اعتراض............

فاطمه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام. امیدوارم خوب باشید.
من هم می خوام عضو سایت بشم ولی اول می خواستم ببینم نویسنده سایت چه کسی هستند؟
چند تا سئوال از ایشون داشتم.
ممنون میشم اگه صادقانه جواب بدهید

سلام

من متوجه نشدم

منظورتون کدوم سایته

حتما ولی واقعا متوجه نشدم کدوم سایت رو می فرمایید

پری سا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.asemaniyan.persianblog.ir

سلام
میلاد امام حسن عسگری.ع رو بهتون تبریک می گم
دلتون شاد بشه به ظهور مولا
یا علی مدد
به ما هم سر بزنید!

زلال چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ق.ظ http://labeik.persianblog.ir

سلام علیکم/سال خوبی رو در پیش داشته باشین انشا الله/ ما که جا موندیم از این طرح نورانی.
قسمت نبوده.
ما رو هم در گوشه ای از ثواب این طرح شریک بدونین.
یا علی مدد

سلام

نه هنوز فرصت هست

منتظرتونیم

مهدی عاشق پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.sheukhmahdi.blogfa.com/

سلام علیکم...
خسته نباشید...
حرفم اینه:
آقا میا اینجا کسی در فکرتان نیست...
اینجا کسی دلواپس صاحب زمان نیست...
زخم زبان بی چاره کرده عاشقان را...
اینجا کسی با هیئتی ها مهربان نیست...
معنای عفت در کتب تغییر کرده...
حجب حیا در چشم های دختران نیست...
هرکس کلاه خویش را چسبیده آقا...
اینجا کسی در فکر درد دیگران نیست...
هرکس کلاه خویش را چسبیده آقا...
اینجا کسی در فکر درد دیگران نیست...
قرآن شده کالای دست اهل بازار...
هیهات قرآن هم فروشش رایگان نیست...
بر روی دیوار اتاق شاعرت نیز...
دیگر نشان قاب عکس جمکران نیست...
غیبتت طول کشید علت چیست...
عامل اصلی این فاجعه کیست...
خواندن عهد و توسل ندبه...
هیچ یک چاره ی این مساله نیست...
شاعر وحید قاسمی...
یا خدا با خدا تا خدا...

علیکم السلام

زیبا بود

معرفت لازمه و بعد حرکت و بعد ...


خدا یه ذبیح بیشتر قرار نیست داشته باشه و آن هم کربلا بود و ...

رضا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://island1383.persianblog.ir

یا مقلب القلوب و الابصار...یا مدبر اللیل و النهار…یا محول الحول و الاحوال....حول حالنا الی احسن الحال....با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی ..و تبریک سال نو و ورود فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت ...باستحضار حضرت عالی میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی آموزنده با عنوان ...حکایت دوستی با نشانه ....بروز شده است ..خوشحال خواهم شد دیدن کنید و نظرات ارزشمند خود را مرقوم فرمائید ، مثل همیشه منتظر قدمهای سبز و حضور گرمتان هستم ...آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را در تمامی مراحل زندگانی دارم .......... این دیگه فکر نداره ...وقتی می شنوی می گم تو برو با من نمون ....حتی اسمم را نیاور ........اگر یک شب دیگه ....زیر بارون قدم زدی .....این را بدون که تموم فکر من .......پیش تو بود ....پیش تو بود ...مثل تو .....توی زندگیم هیچ کس نبود ..........هیچکس نبود ..........!!!! در پناه حق و خدا نگهدارتان............

منتظرنور۳۱۳ پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://mola.parsiblog.com

هوالحق
سلام علیکم خدمت دوست گرامی ام ...خوبید ان شا الله ؟؟
وفات حضرت معصومه (س) رو خدمتتون تسلیت عرض می کنم ...
ضمنا توضیح اون طرح رو توی وبلاگ گذاشتم و ازتون میخوام خودم +یکی از دوستان هم جزء شرکت کنندگان این طرح عالی قرار بدید .ممنون میشم خبرش رو بهم بدید که کدوم حزب رو باید بخونیم .
یا علی و یا حق ....خیلی التماس دعا

سردارخیبر جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://yaranenaab.parsiblog.com

سلام همسفر!ممنون

سلام

یاد باد آن روزگاران یاد بار

خواهش می کنم

زیباترین شکیب جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

یا لطیف
نازنین ِ خواهر سلاااام
اسم دانشگاه ما : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ِ خوراسگان!
اسم دانشگاه مهدیه اینا:دانشگاه غیرانتفاعی سپاهان شهر واحد علوم و فناوری!
آقا حزب های دوستانی که تو وبلاگ من اعلام آمادگی کردن رو توی قسمت نظرات وبلاگم بگذار، هم براشون میل کن و اونایی هم که وبلاگ دارن تو وبلاگ خودشون هم بهشون بگو لطفا
وقتم کمه....
خیلی عزیزی ....
سلام برسون
اینم لینکی که خواستی:
http://zibatarinshakib.persiangig.ir/audio/moghadam03.mp3
تا بخواااای از اینا دارما.... شما درخواست بده فقط ;)
شدیدا التماس دعا

سلام اسم ها تو وبلاگ امتدادی ها و آخرش در وبلاگ در محضر نور ثبت میشه

شما عزیزتری



قربان شما

منتظرنور۳۱۳ جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://mola.parsiblog.com

هوالحق
سلام عزیزم...خوبی ؟/؟
خانومی من ایمیلم رو چک کردم اما چیزی در مورد این طرح نیومده بود برام .
اگه ممکنه هم برای من و هم برای دوستم به این ایمیل ارسال کن ...دستت درد نکنه .
یا علی

منتظرنور۳۱۳ جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ

yase133@gmail.com ایمیل من اینه .ممنون .
اجرکم عندالله

سلام

این بار که رسید انشاء الله؟

الهام شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.eshghahoraee.blogfa.com

سلام من خودم از طریق ا س ام اس در جریان قرار گرفتم از این وبلاگ و اینکه میشه تبلیغ کرد خبر نداشتم اگه هنوز هم امکانش هست خبر بدین تا تو وبلاگم قرارش بدم التماس دعا

سلام علیکم

ممنون از حضور و اعلام آمادگی

حقیقت این طرح هیچ وقت بسته نمی شه حتی بعد از اول اردیبهشت یعنی بعد از شروع طرح اگه افراد بخوان به شرط جبران حزب های عقب مانده می تونن ثبت نام کنند


راستی این جریان اس ام اس چیه ؟‌با کدوم شماره ؟ من ازش بی اطلاعم

اگر خبر بدین ممنون می شم

هرچه قدر سعی می کنم کامنت در قسمت نظرات وبلاگتون ارسال نمی شه باز هم سعی می کنم. ولی احتیاطا اینجا هم جوابتونو گذاشتم

التماس دعای فرج
به امید ظهور

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

سلآم بزرگوار...
لطف می کنین اگر به من هم اذن بدین که با شما آیات رو زمزمه کنم...
منتظر آدرس حزب می مانم...
دعا از شما بر من رواست...
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

ایمیلم رو اصلاح کردم...
ایمیل قبلی که فرستادم صحیح نیست...
سپاس

الهام دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.eshghahoraee.com

سلام من در برنامه های قبلی ختم قران در سایت کلوب (کلوب نسل جوان )شرکت کرده بودم که اونجا از طریق اس ام اس ارتباط برقرار می شد و برنامه جدیدی اگر قرار به اجرا باشد به همه خبر میدن و اینجوری از این برنامه هم مطلع شدم اون شماره ۰۹۱۲۴۹۲۳۴۶۹است که واسه ای برنامه باید +۲۳ اس ام اس می فرستادیم تا شرکت داده می شدیم التماس دعا

غزاله چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

خیلی دوست دارم توی برنامه ختم قران شرکت کنم.
واقعا خوشحال می شم اگه بهم اسم احزاب رو بدین.

سلام

ما هم ازین همه شور و شوق شما خیلی خوشحالیم

ان شاء الله که پاسخ ایمیلتان رسیده؟

احسان م پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://mohabat5.blogfa.com

سلام عالی است
موفق باشی

اناانزلنا را برای من بگذارید ممنون می شم .

سلام علیکم

فکر کنم دقیق متوجه چگونگی طرح نشدین

این یک طرح ۱۲۰ روزه ست که هر یک از اعضا هر روز یکی از حزب های قرآن را می خوانند و در آخر خودشان یک بار قرآن را ختم می کنند

ضمنا در هر روز در ۲۱ ختم روزانه سهیم هستند

زیباترین شکیب یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://zibatarinshakib.blogfa.com/

یا لطیف
سلام رفیق!
رفقا هم رفقای قدییییم!
کجایی بابا؟ همش داری قرآن می خونی نکنه؟ D:
یه شعری مِعری چیزی رو کن بینیم!کیف کنیم!!
برای حاج همت وبلاگ ساختی؟
بابا مرامتونو عشقه!!!!!!!!!
کجاااااااااایین شما هااا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد