عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

آخرین جهاد برای ایجاد سوال برای هدایت

 

 

هر سال برایت می نویسم:

 

هنوز ناله های یا ابتای تو در مدینه ی دلهامان به گوش می رسد، ای معلم صبر زینب، در غیاب پدر مگر چه ظلمی دیدی که آن چنان ضجه می زدی؟؟؟


اگر بغض و کینه ات را، پهلوی شکسته ات را، قتل محسن کوچکت را،اگر شهادتت را کتمان کنند، با جهاد آخرینت چه می کنند؟


چرا وصیت کردی: شبانه ام غسل کن و پنهان به خاکم بسپار.


تا بپرسم چرا؟ و تو در جواب، هدایت، در دستانم بگذاری؛ که این است راه...؟


ای که خشمت خشم خدا و خشنودیت خشنودی خداست، شیعه تاابدهدایتش را وامدار توست، وامدار جهاد آخرینت...

 

اما ...اما ای مهربانترین مادر نگفتی چه آتشی می گیرد قلب هامان هرگاه یادمان بیفتد مزار غریبت -حتی این روزها هم- یک زایر بیشترندارد.

 

 

 

خدایا به اشک های حسن و حسین علیهما السلام در فراق ریحانه ی رسولت، به لحظه ای که علی بر زمین افتاد و یارای ایستادن نداشت، به ناله های دخترکان فاطمه، به فاطمه ، به فاطمه ، به فاطمه ، بر این امت رحم کن...


اللهم عجل لفرج سیدنا و مولانا صاحب الزمان بحرمة سیدتنا ومولاتنا فاطمة الزهرا

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------------

 

این وبلاگ تازه ساخته شده برای حضرت زهرا

 

یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها

 

بهش سر بزنید و اگه صلاح دونستین بهش لینک بدین

 

 

 

 

التماس دعای فرج

به امید ظهور

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
به سوی ظهور سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://montazer-zaman.blogsky.com/

ما هم منتظریم

نزدیک تر از قلب منی با من مهجور

دوری ز من است و ز تو ما را گله ای نیست

محب مولا چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://pedaremehrban.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ خوبی درباره حصرت زهرا درست کردی
ان شاء الله خود حضرت زهرا یاورت باشه.

خادم المهدی چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.montazaran.blogfa.com/

سلام دوست عزیز : وبلاگ جالبی دارین امیدوارم همیشه در پناه اهل بیت موفق باشین خوشحال میشیم به ما هم یه سر بزنین از نظرات زیباتون بهره بگیریم

منتظران

بینام و نشان پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://moontazeran.blogfa.com

تو کوچه پیچیده بوی فاطمیه **** بیا قدم بردار سوی فاطمیه
ما وارث دیوانگان بوی سیبیم **** از قافله ماندیم عقب ،اینجا غریبیم

سلام خسته نباشی
دستت درد نکنه... ان شالله ادامه داشته باشه
ایام فاطمیه رو تسلیت عرض میکنم
با امید به خدا و یاری اقا از امروز چهل پست هر سه شنبه ها و جمعه ها با موضوعات سلام،دعا،ایه،حدیث دوبیتی و ...
به روزم و منتظر حضورت....
موق باشی التماس دعا

یا عشق ادرکنی یا مهدی ادرکنی

عاشق جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://yahazratemasoome.blogfa.com

سلام خسته نباشید
این شعر تقدیم به شما:

یاس یعنی مهربانی بر همه
یاس یعنی اسم پاک فاطمه

یاس عطر عشق می آرد هنوز
یاس حرف آشنا دارد هنوز

الوداع ای یاس کم عمر ای مجیب
الوداع ای قصه ی امن یجیب

الوداع ای مادرم زهرای پاک
الوداع ای یاس تنها زیر خاک....

مهناز شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ http://mola.parsiblog.com

هو الحق
سلام به شما ...تسلیت میگم این ایام رو خدمتتون ...
استفاده کردیم ...ممنون .
اگه وقت داشتید راجع به متن نوشته شده و قالب در وبلاگ اقا هم اظهار نظری بفرمائید ...ممنون میشم .
اجازه هست لینک کنم ؟!
یا علی و التماس دعا
در پناه حق

فرزند اسران اسلامی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://basher110.blogfa.com

به نام او
سلام خوبین
عرض کنم که ممنون از اینکه به ما سر زدید خوشحال شدیم
وبلاگ جدیدم دیدم عالیه خدا قوت
ایام فاطمیه رو تسلیت می گم و برای ظهور منتقم ضرب سیلی دعا می کنیم
التماس دعا
یا زهرا

محب مولا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://pedaremehrban.blogfa.com

سلام.حضور گرمتون امید من رو صد چندان می کنه.امیدوارم یاس پرپر نبی همیشه پشتیبانت باشه.

تا جمعه ی ظهور شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://alyassin.mihanblog.com

سلام،
فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه) را تسلیت عرض می کنم.
با یه مطلب درباره ی حضرت فاطمه(س) بروزم.
خوشحال میشم سر بزنید.

مجنون صفت شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://majnoon-sefat.mihanblog.com

سلام بر اهل سلام :
دیشب آخرین شب فاطمیه ی اول بود و معمولا ؛ رسم بر اینه که شب آخر رو به قمر منیر بنی هاشم ابالفضل العباس (ع) اختصاص میدن . دیشب تو هئیت حرفی شنیدم که تمام وجودم رو خورد کرد

خیلی دوست داشت مادر رو ببینه ، پیش هر کی که می نشست از مادر سوال میکرد . وقتی که از ماجرای کوچه با خبر شد ، خیلی از خودش خجالت کشید که چرا اینقدر دیر رسیدم . به همه قول داد که انتقام مادر رو تو کربلا بگیره و اما تشنگی کودکان ،برنامه های او را به کل تغییر داد .

ای که بستی راه بر زهرا (س) میان کوچه ها
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس (ع) بود

التماس دعا

زیر سایه ی رحمت حق
یا علی مدد

منصوره شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://sori.blogsky.com

خدایا دیگر بس است به رفتار و کردار ما نگاه نکن آقایمان را برسان که ما دیگر طاقت نداریم که بشنویم در آن روز توی آن کوچه با مادرمان چه کردند
بازم سر بزنید اگه دوست داشته باشین تبادل لینک داشته باشیم

آوای انتظار شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://5yuo.muslimblog.ir

بسم الله

سلام

ایام شهادت بانوی دوعالم رو تسلیت میگم.

دعا بفرمایید یا زهرا.س

دو منتظر عاشق شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://shamimeashenaee.blogfa.com

بسم رب المهدی

امام صادق علیه السلام در توصیف شیعه می فرمایند:
دشمن ما را دوست نمی دارد و دوست دار ما را دشمن نمی دارد.

به وبلاگی که معرفی کردین سر زدم خیلی خوب بود انشا الله که موفق باشن
دوست عزیز به روز ومنتظر حضور گرمتون هستیم
یا حق
التماس دعا[گل]

ساعد یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.saeedmirmanafi.blogfa.com

یا فاطمه ای منشاء خیر و برکات مهر تو بود قبولی صوم و صلات

فرموده نبی خدا گناهش بخشد هر کس که برای تو فرستد صلوات

.........................................................................................

با سلام و عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج).

آپم منتظرم.

منتظر المنتظر یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://feraqdarferaq.parsiblog.com

سلام به هر دو مناسبت تسلیت عرض می کنم
متشکر که اطلاع دادید

فراق هم آپ شد:
نمی دانم آن روز که همام مصرانه صفات متقین را از مولا (ع) جویا شد می دانست یک قرن بعد مردی از جنس آفتاب نمونه عملی آن خواهد بود؟ سیدی که جهانی را زیر و رو کرد روحش شاد راهش پر رهرو باد

فاروق جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

اگر شما شیعیان مخصوصا تو ( صاحب وبلاگ ) که کاملا مشرک هستید بتوانید با من که یک جوان اهل سنت هستم وارد بحث شوید مذهب خود را بر حق خواهید دید و گر نه مشرک و کافر بودن شما معلوم خواهد شد اگر میخوای با من بحث کنی که من تمام جواباتو از کتاب کافی و دیگر کتابهای شما مشرکان بدهم به طوری که خودتان تعجب کنید و با استفاده از کتاب های شما مشرک بودن شما را ثابت کنم با من وارد به بحث شوید و این ای دیه منه : mohammad_faroogh_farooghi و من هر روز از ساعت 3 تا 3:30 هستم اما مطمئنم هیچ کدومتون جرئت ندارید که با من بحث کنید.[زبان][خنده]

پاسخ به جناب فاروق یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

سلام علیکم

برادر مسلمان من به وبلاگ عهد جانان خوش آمدین

گفتین من کاملا مشرک هستم نمی دونم دلیلی بر این ادعا دارین یا نه در هر حال اگر من این چنینم از خداوند مسئلت دارم من را هدایت کند و امیدوارم شما با ذکر دلایلتان و راهنمایی من به من کمک کنید اما اگر شما درست نگفتین امیدوارم خداوند شما را ببخشد و هدایت کند چون تهمت شرک تهمت بزرگی ست

اما در مورد بحث: خوشبختانه من کتاب کافی رو دارم و واقعا باعث خوشحالیه منه که شما به من نوید می دهید با کتابهای خود ما بحث می کنید و دلیل می آورید این واقعا باعث خوشحالیه

اما متاسفانه من ساعتی را که شما فرموده اید در نت هستید نمی توانم به نت بیام ضمن اینکه به دلایلی چندان مایل به چت نیستم اما یک پیشنهاد دارم

چرا همین جا در همین قسمت دلایلتان را نمی آورید تا هم من استفاده کنم هم دوستان دیگر من هم پاسخ شما را در همین قسمت می دهم این طوری بهتر نیست؟

مطمئنم آنقدر لطف دارین که برایتان فرقی نمی کند این گفتگو آن لاین باشد یا غیر آنلاین

یک خوبی دیگر این پیشنهاد اینه که هم من و هم شما می تونیم اگر در جایی دچار مشکل شدیم از دیگران سوال کنیم و اینجوری بهانه ی کم اطلاع بودن هم مرتفع می شود

خلاصه من ازین گفتگو با همه ی وجود استقبال می کنم چون مدتهاست که می بینم دوستان من از خواهران و برادران اهل سنت ما درخواست گفتگو دارند و آنها با هر بهانه شانه خالی می کنند

حتما این گفتگو با رعایت احترام دو طرف خواهد بود درسته؟

من منتظر شما هستم

و سلام علی من تبع الهدی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد