عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

عهدجانان

عاشقانه هایم برای امام زمان (عج)

باز باران


امشب باران بارید،
هوا بوی بهشت گرفت،
و من به یاد شما افتادم، می دانم تنها به برکت امام است که باران می بارد.
امام زمانم! یا سبب متصل  بین الارض و السماء! ای تنها از ما بدی دیده! ای تنها لطف و کرامت نثار ما کرده!
ای کاش می دانستم این بار در قنوتتان چه گفتید که خدا باز بر ما رحم آورد،
که خدا باز درهای رحمتش را یه رویمان گشود،
که خدا با مهر نگاهمان کرد،
که فرصتمان داد درک لحظه ای از لحظات استجابت دعا را،
تا او را بخوانیم و دعا کنیم:

اللهم عجل  لولیک الفرج

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://notebook13.blogsky.com/

نوت بوک مجانی

روش ثبت نام

ابتدا وارد این سایت میشوید و سپس در صفحه ای که باز میشه گزینه Register Now
را بزنید و بعد در صفحه جدید مشخصات خودتون رو به صورت خوانا و صحیح و کامل

مینویسید . در آخراز شما یه UserName و Password میخواد که بهش میدید و پس از

کامل کردن با این UserName و Password وارد سایت میشوید و در صفحه مقابل

گزینه offers رو از بالای صفحه انتخاب کنید وتعدای سایت هست که باید یکی یکی

ببینید زیاد طول نداره فقط ۵دقیقه بعد قسمتی است به نام Referralsکه در این

صفحه یه لینک قرمز رنگ می بینید که اون لینک عضویت شماست و باید شما این لینک

رو برای 18 نفر بفرستید یعنی به واسطه این لینک شما 18 نفر باید عضو بشن . وبعد

از تکمیل 18 نفر شما یک نوت بوک Order (سفارش) میدهید و به آدرس شما ارسال

میشه . اعضای که در لینک شما عضو میشوند در قسمت Referrals میشه دیدشون و

تعداد اونهایی که عضو میشن در اونجا نمایان هست . فقط کمی وقت میخواد.فقط 5

دقیقه وقت بگذارید. موفق باشید. برای ثبت نام کلیک کنید



تذکر مهم:فقط یادتون باشه که با هر کامپیوتر یک بار بیشتر نمی توانید وارد شوید

منتظر آقا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.booyehbehesht.blogfa.com

سلام ... ممنون که افتخار دادید و به من حقیر سر زدید ... با تشکر ... یا حق

محبان المهدی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ق.ظ http://mohebban.blogfa.com

سلام دوست عزیز...ممنون که به وبلاگ محبان مهدی سر زدی در راز و نیاز هات و در درد دل هات با خدا و حضرت حجت(عج الله) دردمندان و نیازمندان و ما بیچارگان رو دعا کن

رضا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ق.ظ http://marmolak7.persianblog.com

سلام /عید سعید مبعث مبارک /متشکر از اینکه قبول زحمت فرموده وبه عزیز دل برادر سرزدید/راهنمائی وتشویق شما قوت قلبی برای باقی ماندن درجمع دوستان شد/امیدوارم مطالبی ارائه کنم که حداقل یک نفراز آن بهره مندشود/

مرجان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://coralit.persianblog.com

سلام دوست عزیز........
با خوندن حرفات از خودم شرم می کنم که بارش بارون و فقط منو عاشق می کنه و یادم می ره که اونو به ما مرحمت کرده
آرزومه که ما ها هم مثل تو دل بزرگی داشته باشیم
خوشحال می شم سری به من بزنی!!

فاطمه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام..بچه کلوپی
بوی بهشت رو فقط تو می فهمی.
پس جون آقا هر وقت حس کردی...برا من هم دعا کن.
یا فارس الحجاز ادرکنی

آرام پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ب.ظ http://sokooot.blogfa.com

سلام
و چه زیبا به یاد آقا هستید ....
منتظر ...!! نمی دونم ....من منتظر خوبی هستم یا نه ...
ولی دوستت دارم ...مهربانم
یا مولای ادرکنی
موفق باشی و التماس دعا

دلشده جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

یاابن الحسن
ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم...
...
دعا کن همه بتونیم یه منتظر واقعی باشیم

منتظر... سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

یا لطیف... سلام وبلاگ بسیار جذاب و زیبایی دارید که به اسم ولی عصر (عج) هم منور شده. خیلی خوشحالم که با یکی دیگه از عاشقای حضرت آشنا شدم و به من هم سری بزنید. اللهم عجل لولیک الفرج.. التماس دعا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد